Tuesday, June 1, 2010

..maaf..

salam..

maaf dari ku buat ahli kumpulan ku..
maaf kerana aku tidak mampu untuk meluangkan masa bersama kalian..
maaf kerana kesibukan ku ini telah membataskan setiap detik pertemuan kita..
maaf untuk segala-galanya..

namun, semua ini akan berakhir tidak lama lagi..
bersabarlah kalian semua..
hanya tinggal seminggu sahaja lagi untuk aku menamatkan segala-galanya..
ya, aku berjanji untuk memberikan sepenuh komitmen untuk kita bersama-sama menyiapkan setiap tugasan yang diberikan..
dan itu janjiku pada kalian...

p/s:
baru ku sedar, belajar sambil bekerja adalah sesuatu yang agak sukar..
aku tertanya-tanya, bagaimana orang lain boleh bertahan..
dan kenapa aku tak mampu melakukannya sama seperti mereka?
mungkin, aku TIDAK lah secekal mereka..
:)

*saadiah*

2 comments:

salsabila said...

tak pa pe kak^^

salsabila said...

minggu depan akak dah tak sibuk..
nanti kita boleh luangkan masa bersama-sama untuk menyiapkan tugasan yang telah diberikan..

*saadiah*

Related Posts with Thumbnails